poniedziałek, 9 września 2013

Seboradin Forte Ampułki przeciw wypadaniu włosów

Intensywna kuracja przeciw przewlekłemu wypadaniu i przerzedzaniu się włosów. Wspomaga leczenie łysienia (hormonalnego, androgenowego, spowodowanego długotrwałym stosowaniem leków). Hamuje powstawanie zakoli. Przeznaczony w stanach silnej i długotrwałej utraty włosów. Dla kobiet i mężczyzn.

Eliminuje wypadanie i przerzedzanie się włosów. Wit. z gr. B zapobiegają wypadaniu i przerzedzaniu się włosów. Ekstrakty z papryki i drzewa cytrusowego poprawiają mikrokrążenie w skórze głowy, przyspieszają odrost włosów. Ekstrakt z chmielu hamuje enzym 5
α reduktazy - odpowiedzialny za łysienie androgenowe. Ekstrakt z żeń-szenia stymuluje odrost włosów, odżywia, dotlenia skórę głowy i włosy. Wit. H zwiększa zakotwiczenie włosów w cebulce. Wyciąg z drzewa oliwnego zwalcza proces starzenia się mieszków włosowych. Wit. A, C i bioflawonoidy są naturalnymi antyoksydantami, hamują rozwój wolnych rodników, chronią przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Przy regularnym stosowaniu, wypadanie włosów zanika, włosy rosną szybciej a ich zwiększona ilość jest widoczna. Efekty po 3 - 6 tygodniach stosowania.


Korzyści i obietnica producenta:

  • efekty widoczne po 3-6 tygodniach
  • zahamowanie wypadania włosów,
  • przyspieszenie ich odrostu
  • poprawa mikrokorążenia w skórze głowy
  • odżywienie i wzmocnienie cebulek włosów
  • włosy są mocniejsze i pobudzone do odrostu.

Składniki: Aqua, Alcohol (and) Propylene Glycol (and) Diethylphtalate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil (and) Panax Ginseng Root Extract (and ) Capsicum Frutescens Friut Extract (and) Humulus Lupulus Cone Extract, Butylene Glycol (and) PPG-26-Buteth-26-PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (and) Apigenin (and) Oleanolic (and) Biotinyl Tripeptide, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Nicothinamide, Pyridoxine Hydrochloride, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Parfum, Citric Acid.

Aktywne składniki:
  • witaminy z grupy B,
  • ekstrakt z papryki i drzewa cytrusowego,
  • ekstrakt z chmielu,
  • ekstrakt z żeń-szenia,
  • witamina H,
  • wyciąg z drzewa oliwnego


Opakowanie: kartonowe pudełeczko zawiera 14 szklanych ampułek po 5,5ml zakorkowanych plastikowym koreczkiem. Ampułki są świetnie zabezpieczone przed stłuczeniem - oddzielone od siebie kartonowym separatorem.


Użytkowanie: na początku miałam problem z odetkaniem korka, ale z czasem nabrałam wprawy. Ampułkę aplikowałam na skórę głowy wieczorem i wystarczyła połowa dawki, żeby zwilżyć skórę głowy. Na początku wylewałam pół ampułki na szklany talerzyk i maczając opuszki palców wcierałam w skórę głowy. Z czasem bardziej wygodnie było mi przytkać flakonik palcem wskazującym i bezpośrednio aplikować na skórę głowy, separując włosy palcami na przedziałki i do razu masując i wcierając produkt. Opakowanie starczyło mi na 28dni, zużyłam dwa opakowania - 56 dni i podtrzymuję efekt lotionem z wyciągiem z czarnej rzodkwi.


Pożądany efekt:
ampułki na pewno poprawiły mikrokrążenie w skórze mojej głowy, bo po jej nałożeniu czuć ciepło i lekkie pieczenie, nie pomyliłam tego z podrażnieniem bo prosiłam męża, by obejrzał skórę mojej łowy i nie widział nic niepokojącego. Włosy przestały nadmiernie wypadać, a podczas masażu głowy czułam pod palcami krótkie i twarde włoski. W zakolach bardzo widoczne, ale nie cieszyłam się za wcześnie, bo po Jantar miałam podobny wysyp, ale te włosy małe nie rosły, tylko 1cm czy 1,5cm i wypadały. Tu mogę śmiało powiedzieć, że rosną zdrowe i mocne, grzywki nie noszę, a są nawet blisko tej długości!


Plusy:

- wyraźnie ogranicza wypadanie włosów
- wzmacnia cebulki włosów
- włosy nie łamią się i są mocne na całej długości
- nie obciąża włosów
- wygodna aplikacja
- ładny herbaciany zapach
- wydajne - ampułkę spokojnie możemy dzielić na pół
- łatwo dostępny


Minusy:

- odczuwalne ciepło i lekkie pieczenie skóry głowy
- wysoka cena


Polecam?: tak


Moja ocena: 5/6


Dostępność: online; w aptekach


Cena: ok. 32zł / 14 x 5,5ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz